28/12-2012: Födelsedag

 Min första födelsedag någon annanstans än hemma började med att jag, min vän Amanda (som kom ned från Brisbane och fyllde 21 på samma dag!!) firade in tolvslaget på Landsdowne med gratis shots från glada bartenders. Vi var överdrivet exalterade för det är mycket roligare att fylla år tillsammans. 
 Dagen därpå var jag fortfarande lika exalterad och fick frukost av mina roomies <3
 Picknickade i Botanical Gardens och öppnade paket.
 Åt kött till middag med fina vänner.
 Drack goon med fler vänner, lekte "darenight" och Amanda lät oss inte gå hem förrän vår födelsedag var slut i Washington också. 
Så nu är jag 19 år och det var en mycket bra födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0