5/6-10/6 2012: Prag #3

Som studentpresent till oss själva åkte jag och mina finaste vänner till Prag och promenerade och skrattade och såg "äckliga tjeckiska män". För att minnas slänger jag in några opassande och interna citat. Det blir väl ungefär lika roligt för alla utomstående som mina 27 timmarspass på jobbet;

 

Melica; "Jo alltså dvärgar är jättestarka. Kolla bara på en naken dvärg!"

*Nike sitter på toaletten och sjunger Indiana Jones* - Madde:"Haha, som om det händer något episkt där inne"

Sofia; Jag önskar att jag kunde ta med min säng", - Nike; "Ja! Som man gör med torkad frukt!"

Madde; Haha det är nu vi somnar innan vi drar ut och inte vaknar förrän imorgon..."- Melica; "Då skulle jag ba AAAAAAAAAH!"

Madde; "Men jag vill inte ta av den här dyra krämen... Alicia vart är din?"

Nike; "Alltså när jag tar av mig sminket är det så jävla mycket att jag ba, är det en man där under eller?"

Melica; "Man hälsar alltid på stela människor när man är full. Jag hälsade som FAAN på Lukas"

Sofia; "Jag tycker faktiskt inte att alla män borde vara tillåtna att ba... stå här utmed gatorna"


Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAHAHA <3<3

2012-08-06 @ 10:26:15
Postat av: Nike

Ehmm vem är pervot som tog kort på min rumpa i sovrummet?.. STELT*

2012-08-09 @ 00:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0