Australien

Om en vecka åker jag tvärs över jorden. Det ska bli skönt att slippa hösten här i Sverige och göra något nytt, men jag kommer sakna vissa här hemma så himla mycket. Jag gör ett inlägg om några av personerna jag kommer sakna allra mest, som jag kan sätta på högtidlig musik och gråtrunka till i mina värsta stunder av hemlängtan. Min kreativa ådra resulterade i vackra paint-målade pilar, kanske för att folk ska känna sig lite extra utvalda (utpekade).
 
Min mor och far, för de är så himla bra och jag har aldrig varit ifrån dem länge. Pappas lilla flicka, ohyes.
Mina syskon, för att de är mysiga och jobbiga samtidigt och för att Melvin dagligen kläcker ur sig citat som; "Men jag har inte TID med tålamod", "Men Alicia, pungen är snoppens hjärna", "Vissa fyraåringar tycker inte om gurka och grönsaker, och jag är vissa fyraåringar", "Jag vill inte att Alicia och Vendela ska passa mig. Även om de är vackra ibland", "Göteborgarna är de enda som vet vägen till havet", osv. 
Melica, beskrivning överflödig.

Dennis, för att han är min 
visningsvärdcompadre och favoitperson i världen.

Min släkt, för att den må vara den bästa släkten som finns. 

Nike och Madde (fast vi redan varit utan den sistnämda ett tag). Kommer alltid sakna mina älskade girls <3
Sofia, för att hon också är min girl och världens bästa och mest uppriktiga person.
 
Och en hel drös andra personer t.ex;
(Om nu de två sista kan räknas som personer). Nu sista veckan blir det fullt upp med packning och farväl, men jag ska försöka lägga ut bilder där nere, även om internet är lika fruktansvärt som det beryktas vara. 

Kommentarer
Postat av: madde

Saknar dig <3

P.S Hoppas du vill komma hem nästa sommar och spåra på festival med mig!

Svar: Madde: Det vill jag verkligen och jag saknar dig också!!! Glöm icke att skaffa skype sen när du kan, och blogga galet.
aliciabjornsdotter.blogg.se

2012-08-29 @ 15:45:15
Postat av: sofia

nej men å vad gullig du är Alicia! kommer verkligen sakna dig! :( <3<3<3

2012-08-31 @ 10:37:12
Postat av: sara

saknar redan dig!!!! blogga massa så jag får se vad du gör ok bra puss

2012-09-08 @ 09:58:48
URL: http://wilderness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0