28/3-2011

Idag har jag och Mel fotat skivomslag. Hon tog emo-ungdomsproblem-bilder på mig i svart läppstift och jag tog bilder på min syster och hennes kompis i krigsmålning. Deep.



(och neej alla mina typ 3 läsare jag röker inte egentligen. Men bilderna skulle bli deep. Ledsen svart rökande flicka = deep.)

(och neej jag fotade inte de stackars barnen nakna. Eller jo nästan. Men det skulle bli deep som sagt. Nakna ledsna barn i krigsmålning = deep.)

Nu ska jag redigera skiten. Hatar vår fotolärare.

Kommentarer
Postat av: MELICA

fiiina bilder på ungarna!!

2011-03-28 @ 20:09:06
Postat av: Sara

Alltså bilderna på de små jag döööörrrrr så fina

2011-03-28 @ 20:49:51
Postat av: madde

ALICIA FYFAN VAFAAANNNAAN (VET FAN INTE HUR JAG SKA UTTRYCKA MIG MED MITT BEGRÄNSADE ORDFÖRRÅD)



Om jag vore kille alternativt gay skulle jag inte banga på dig min äckligt snygga vän. Och bilderna på barnen är de vackraste jag sett på länge. Vill också ta deepa bilder!!

2011-03-28 @ 21:26:06
URL: http://maddesfoton.blogg.se/
Postat av: madde

ALICIA FYFAN VAFAAANNNAAN (VET FAN INTE HUR JAG SKA UTTRYCKA MIG MED MITT BEGRÄNSADE ORDFÖRRÅD)



Om jag vore kille alternativt gay skulle jag inte banga på dig min äckligt snygga vän. Och bilderna på barnen är de vackraste jag sett på länge. Vill också ta deepa bilder!!

2011-03-28 @ 21:28:24
URL: http://maddesfoton.blogg.se/
Postat av: madde

ALICIA FYFAN VAFAAANNNAAN (VET FAN INTE HUR JAG SKA UTTRYCKA MIG MED MITT BEGRÄNSADE ORDFÖRRÅD)



Om jag vore kille alternativt gay skulle jag inte banga på dig min äckligt snygga vän. Och bilderna på barnen är de vackraste jag sett på länge. Vill också ta deepa bilder!!



(ger mig fan på att den här kommentaren kommer att publiceras typ 2-3 gånger nu)

2011-03-28 @ 21:29:26
URL: http://maddesfoton.blogg.se/
Postat av: madde igen

mycket riktigt.

2011-03-28 @ 21:34:16
Postat av: alicia

hahhahah!! Skulle inte banga på dig heller så varför tar vi inte och blir gay på en gång?!?!

2011-03-28 @ 21:57:54
Postat av: Katerina

Okej brE, du är jävligt snygg du.

2011-04-01 @ 21:49:25
URL: http://emptystomach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0