18/6-2010

Igår kom jag hem från Turkiet. Det har varit soligt och svettigt och skrattigt och spännande och fint på alla sätt och vis.

Turkiet såg ut precis som jag trodde. Första veckan bodde vi i Kalkan. Så himla snälla människor överallt.


Huset var awesome. Vi badade mycket.

Melvin hade en egen pool. Fast han hade badskräck. Han var rädd för sjöhäxan Ursula och tyckte att det var otroligt pinsamt att visa sin navel. Hm.

Det bästa med första huset var takterassen.
På kvällarna satt vi där uppe och grillade, lyssnade på musik och disskuterade viktiga saker.  
Isak är seriöst den skönaste människa jag vet.

Skön kusin nr.2

En dag åkte jag, pappa, Johan, Malin och Isak bil med en galen turk uppför ett berg. Vi skulle skärmflyga.


Att flyga kändes helt surreal.

När en vecka hade gått flyttade vi. Det nya huset var ännu mer awesome.
Jag och Isak fick en egen gigantisk balkong med nice utsikt.

Nu bodde vi en bit ifrån själva staden, så jag och Isak hängde mest på balkongen på kvällarna. Kollade på en massa filmer och solnedgångar, spelade kort och gjorde the knife-remixer med hans sampler.


En dag snorklade vi i "den sjukna staden". Det var en stor stad som sjunkit ned under vattenytan under en jordbävning för länge, länge sen. Vi såg sköldpaddor och bläckfiskar. Coowlt.

Vår husget Lucifer aka. The Devil.

En dag åkte vi till Grekland och adade i höga vågor.

Idag tänkte jag åka till Melica och Jennifer i Göteborg men jag ångrade mig.

Kommentarer
Postat av: M

saknar diig <3

2010-07-22 @ 22:43:33
Postat av: sara

jättefina foton ali och det ser hur underbart som helst ut. vad häftigt att flyga!!!!!!!!!!! skulle dött dock-.

2010-07-23 @ 19:59:49
Postat av: ebba

Hej! Bara sådär hitta hitta jag in på din blogg.

Du e ju för gullig som säger så som du sa och jag håller med dig Dagens outfit. Vafan e det för jävla ord? Självklart ska jag försöka göra deeeet!

kram

2010-08-02 @ 21:41:51
URL: http://rostich.blogg.se/
Postat av: ebba

Skickade jag förra kommentaren?

2010-08-02 @ 21:43:16
URL: http://rostich.blogg.se/
Postat av: maddehehehehe

Är fett efter. Måste ba säga att filmen du tänkte på kanske är Top Gun? Fast sen kom jag på att det är den där andra snubben, vafan heter människan, TOM CRUISE! Han som var så dampig hos Oprah och har en assöt unge som heter Suri som inte får leka med andra barn.



en liten parantes ---> (länkade till min blogg. Tänkte ska jag våga länka eller inte? Men jag vågade. Skulle kännas mäktigt om du, min bloggidol, tog dig tid och klickade dig in där någon gång sådär)



Du kommer väl se den här kommentaren om ett halvår typ. Din sege faan. Fast det där sa jag för att jag gillar att säga/skriva faan med två a.



hihihiihihihiihiiiiii puss

2010-08-08 @ 22:44:26
URL: http://maddesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0